050209

Nu har jag vaknat till och ätit frukost i Mikaelas soffa.
Hon vaknade runt 7 tror jag för hon började jobba 9. Jag vaknade också då av att Flisan låg på mina ben!
Jag tog med henne hit igår kväll så tog mikaela med henne tillbaka imorse så slapp mamma ta morgon kissen. Smart mamma kan vara ibland.
Snart ska jag hem, för Flisan måste ut igen vid 2 och Emanuel är hemma och sjuk och mamma vill inte lämna honom hemma själv när hon går ut, så då ska jag hem iaf.

 Så nu är klockan snart halv 2 och jag ska börja klä på mig och så. Jag måste ju gå hem och det kan ju ta sin tid haha.
Senare idag är det dans också, VAD KUL!
vi hörs senare när jag har knallat hem =)
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0