020209

Godmorgon, imorse ringde klockan halv 7 men jag kom inte upp förrän kvart över 7, så en stressig morgon igen det börjar nästan bli en vana att flyga upp ur sängen och sen göra sig iordning fort som fan, inte hinna äta frukost och springa till bussen.
men imorse hann jag inte ens med bussen så det var tur att alexandra var hemma och kunde skjutsa mig till skolan.
Så nu sitter jag i grupprummet, nea är inte här idag och backe står i cafeét, åh jag känner mig så tom utan er flickor!
Om typ en timma har vi idrott, är inte speciellt pepp men bara att göra sitt bästa så går det bra ändå.
Slutar 15.10 idag och det är hur jobbigt som helst, jag vill hellre ha praktik några veckor till, där var det kul iaf, jämfört med skolan som är hur tråkig som helst.
snacka om att jag är trött på skolan nu, och allt pluggande!
Efter idrotten har vi iaf svenska som jag inte vill ha, för vi ska stå inför klassen och prata om nånting i 1 hel minut!
Det kommer inte gå bra alls, antingen kommer jag sitta där och vägra säga nåt eller skippa den lektionen, det går verkligen inte jag har aldrig kunnat läsa/prata högt inför klassen.
Kom ihåg när jag gick i 8an eller så var det i början av 9an, då fick jag ett stycke på ca 5 rader som jag skulle läsa högt. Jag läste inte ens en hel mening innan jag började skaka och helt kallsvettig och så svartnade det för ögonen, det kändes som att bara några ord tog 10 min att säga, fick inte fram orden och svårt att andas. Usch vad hemskt det var.

Något att se fram emot idag är iaf att det är Prison Break ikv!
Nu ska jag kolla runt lite, läsa bloggar osv.
vi hörs sen
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0