välkommen hem...

SYSTER!
Skrev ju att jag skulle till Marieberg med mamma och Alexandra, men glömde nämna att hon kom hem till oss idag, ÄNTLIGEN! :D

Hon bor ju i stockholm hos våran pappa nu för tiden och jobbar och så, men så kände hon att hon ville komma hem lite och det tycker jag att hon gjorde helt rätt i, har saknat henne jätte mycket, så tomt här hemma. Speciellt när lillebror inte heller är hemma, han är hos sin pappa nu hela veckan.
Men det är ändå rätt skönt att han inte är hemma, inte så mycket liv då haha.

Nu sitter jag med Alexandras laptop, orkar inte gå till våran vanliga, så alltså lägger jag inte ut än vad jag köpt!
Spänningen lider.... ;)

Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Så lite så :D

Tack :)

2009-12-10 @ 21:16:03
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0