sover hos älskling inatt

Det var hur skönt som helst att bada, och nu har jag smörjt in hela mig också, det är inte skönt att vara torr, och det blir man ju speciellt nu på vintern.
Har klätt på mig och nu väntar jag bara på att Edvard ska komma, han är ute och provkör den eftersom att han har fixat ytterligare lite mer idag.. suck, det tar ju aldrig slut!

Ska iaf sova hos honom inatt, ska bli kul för det var ett bra tag sen jag sov där tycker jag. Nästan en vecka sen!
Vi som brukar sova hos varandra en gång i veckan (mer får vi inte) och hela helgen haha, så det har känts lite
tomt nu utan honom bredvid mig.

Han kommer nog snart så ska packa ner lite saker och så hörs vi inte förrän imorn, tråkigt va!? ;)
Ha en fin kväll, pusspuss♥

 

Kommentarer
Hanna - blue like ice

.svar.



haha, okej. måste väl göra det då ! ;D

Kram

2009-12-03 @ 20:32:56
URL: http://bluelikeice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0