perfekt att ta bort sminket

När jag tar bort sminket så använder jag alltid sminkservetter (våtservetter), så himla bekvämt tycker jag.
Istället för att använda tvål och vatten som bara torkar ut hyn äckligt mycket. Eller vissa
kanske använder någon sminkborttagnings tvål, sånt tycker jag inte heller om,
för jag blir så himla torr. Jag kanske har känslig hy men då är ju sminkservetter toppen! :D


Tummen upp!


Propyless, hur bra som helst! Har andvänt den till ansiktet och även kroppen ibland
i ca tre år, jag älskar den! Har nästan alltid min smörjsmörj med mig! :)




Tummen ner!


och liknande saker, men visst är det skönt ibland på mornarna, man känner sig mycket fräschare!

  • Och för såna här fettkuddar som tydligen är bra att ta bort mascaran mer, hittade ingen bild för kommer
    inte på vad det var för märke, men såna hatar jag. Blir så himla.. fettigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0