julaftons mys

Just nu sitter jag och lillebror själva hemma. Vi kollar på Polar expressen på kanal 5.
Har inte hängt med från börjar och det är en animerad familje film, inte riktigt min filmsmak haha, men verkar liiite kul ändå.

Har tagit fram chips och läsk, och vi har massa nötter och godis också haha.
Snart kommer Edvaed hit också, han sa vid 9 så får se vad klockan hinner bli innan han kommer.
Jag skulle kunna sitta hemma hela kvällen och bara ha det mysigt såhär en julaftons kväll, men jag är ändå sugen på att dra ut och festa. Syrran drog nyss iväg till satin med några kompisar. Men om ingenting händer ikväll blir jag hemma, som dagen innan, och dagen innan det, och dagen innan det, och dagen..... ja ni förstår nog.


Jag just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0