innebandyturnering idag

Nu har jag precis kommit hem från skolan, eller från Edvard.
Sov ju hos honom inatt så kunde inte uppdatera något där eftersom deras internet lägger av ibland.
Men även fast han har gjort om hans säng så den är så högt upp (nästan i taket) så lyckades jag somna, dock var jag livrädd. Men jag fick ligga innerst iaf, annars hade jag aldrig sovit där uppe haha.

Imorse började vi halv 9 och vi skulle iväg till kumlahallen, hela skolan. För det var innebandyturnering. Ett lag från varje klass skulle spela och ja. Där satt vi och kollade på från halv 9 till 1 ungefär, jätte långtråkigt.
Och lite slagsmål blev det också. Några killar som tacklades och så kom nästa och slog den andre osv..
Man behöver ju inte överdriva med att slåss heller?!

Det var många som hade väldigt.. "kort stubin" också eller vad man säger. Som blev sura om dom missade bollen, så vissa tog den andres klubba och kastade iväg och andra tacklades så de flög, ja herregud. Det är ju bara ett spel för att ha kul? =P

Fick lunch i idrottssalen, pastasallad men jag åt bara lite så ska ta lite mellis nu :)

Kommentarer
Z A N D R A :)

sv: götttt :)

jo, det är bra! :D

vad gör du då?

2009-12-14 @ 15:40:05
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0