god morgon...

God morgon på er. Inatt har jag sovit lite bättre än innan, skönt det. Dock hade jag svårt att somna.

Igår förresten så träffade jag aldrig Vickie, ville göra något annat än att kolla film, för det är så segt.
Så vi kom fram till att vi ska göra nånting när det är lite bättre väder, så kan vi göra något annat!
Satt hemma ett tag igår, och vid 6 gick jag iväg och träffade Nea och Natta. Satt hemma hos Natta och typ, gjorde inte så mycket.
Sen vid halv 8 hämtade edvard upp mig, vi åkte till maxi för jag skulle handla nya chips hem!

var hemma hos Edvard ett tag och hjälpte honom att städa, sen åkte vi hem till mig, kollade på filmen
28 dagar med Sandra Bullock. Den var bra.
Vi tänkte kolla på något mer men gick och la oss istället. kanske därför jag sov så bra
eftersom att Edvard sov här ^^

Har iaf precis ätit frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0