Gårdagen..

Igår så åkte jag som sagt och var med Vickie, vi var först hos Syrran en stund och sen gick vi till Natha.
Där var det en del folk och blablabla, alla vet vad som händer sen?

Vi kom hem rätt sent till Vickie igen, och då var jag verkligen jätte trött, så somnade på stört när vi la oss i sängen, och idag vaknade jag av att hennes hund som inte är alls liten längre hoppar upp i sängen och rent ut sagt MOSAR mig, åh han är så tung haha.
Så där låg vi och ville somna om men kunde inte, satte på en film, Spiderwick och försökte sova till den.
Men den var bra så kunde inte somna haha. Mer hände inte igår!

Men när vi hade vaknat till idag och ätit frukost och så, så åkte vi och solade, det var hur skönt som helst och det behövs verkligen. Är så blek man kan bli nu haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0