bästa julen på länge!

Har faktiskt varit glad hela dagen, ingen stress och inte göra nånting som man inte vill osv.
Efter kalle anka så åt vi julmiddag och blev verkligen jätte mätt! Känns som jag åt för hela kumla!
Efter det satte vi oss i soffan och tomten kom och delade ut alla julklappar.
Är jätte nöjd med allting jag har fått, verkligen :) Och det är alla andra också.

Haha, mamma fick tårar i ögonen när hon öppnade min julklapp. Hon fick en guldmedalj där det stog världens bästa mamma i, och den var i en silver ram och så stog de en fin text till henne, kul att hon blev så glad för den!
Emanuel fick ett nytt wii spel, snowboard, med en balansbräda också. Så det har vi kört ett tag nu.
Det var riktigt kul men svårt haha!

Nu skjutsar mamma hem Mikaela och hennes kille, och vi ska spela mariokart nu haha.
Jag visar sen vad jag har fått i julklapp :)


Jultomten ;)


Flisan fick också öppna julklappar. I den här var det pepparkaka haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0