whoo

Har inte hunnit uppdatera något idag under skoltid men nu har vi äntligen slutat. Haft haft två lektioner idag bara men rätt så långa. Info och Layout B och nu sist engelska!
Nu ska snart en som heter Mattias hit och lämna biljetter till mig, det är han som styr upp skumpartyt! Så säg till nu om ni vill ha biljetter! =)

Får se om Edvard hör av sig snart också och om vi kan åka in till Marieberg idag, har en känsla av att vi inte kommer göra det men men.. får väl åka in själv i värsta fall och köpa mina skor om inte någon annan vill hänga med..
Nu sitter jag iaf och håller på med Farmville haha, min farm är faktiskt jätte söt!:

Men nehe det gick inte att lägga in en bild...

Kommentarer
Kan Dee Drawings

Åh tack snälla du! Hoppar av glädje :D

2009-08-28 @ 14:02:36
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0