westlife

Ja, dom var mitt absoluta favorit band förut. Mina systrar och mina två kusiner älskade dom också faksikt, så vi var på samma våglängd då. Fast vi tjaffsade ibland om vem som älskade vem av dom mest haha!
Jag lyssnar på dom nu faktsikt, på låten - Rose.  Som faktiskt är riktigt fin.
Jag älskar dom inte som besatt som jag gjorde när jag var liten, men när jag lyssnar på deras låtar så liksom minns jag saker från när vi var små, och då allt var så lyckligt liksom.
ja nu har jag kommit fram till det, dom ÄR bra fortfarande! =)


Min systrar och kusiner var alla kära i Shane (längst till vänster), och det var jag med bara för att dom var det. Men sen blev jag lite äldre och villa ha kyan(?) istället, han näst längst till vänster =)

Kommentarer
Linnéa

Hihi, det gick bra o cykla... men attans vad ont i baken jag har nu!!! :/

2009-08-22 @ 14:48:52
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0