tråkig dag

sitter här och håller på med farmville haha. Jag har bara 6 kronor kvar, hur får man mer egentligen? haha.
Om ungefär 10 minuter så har vi näthandel, det är såå tråkigt och jobbigt, vi gör aldrig det vi ska heller för våran lärare blandar ihop tre ämnen vi har med henne, så om vi egentligen ska ha näthandel så har vi kanske.. Inköp och varuhantering istället, as jobbigt man blir helt förvirrad!

Idag vet jag inte vad jag ska göra faktsikt. Eller jo först vid halv 4 så ska jag hem till Edvard, Zolle, och hjälpa mamma och Alexandra att städa bilen som vi ska låna av dom nu, en liten mini buss. Våran bil var tydligen för kvaddad för att laga så den är skrotad nu =(, den var inte ens mycket trasig men dom är så lata, säkert bara därför!
Jaa men iaf, efter det ska jag till lägenheten och städa ordentligt, ska inte sova där inatt något mer för hon kommer hem på dan imorgon nån gång. Fast kanske sover där ändå om jag tar hem alla saker och bara har kläder och så till imorgon, kan ju funka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0