stan

Nu har vi spelat kubb & brändboll med några klasser, det var faktsikt inte så tokigt. Jag spelade självklart kubb för jag är inte så förtjust i brändboll, men jag och mitt lag vann STORT, andra laget fick bara ner en kloss när vi vann haha!
När alla hade spelat klart drack vi en festis och sen gick alla. Jag och Nea fick skjuts, vi är så lata!
Nu sitter vi och väntar på att klockan ska bli lite mer så vi kan gå till tåget till stan som går 13.55 ungefär.
Vi ska in dit och söka praktik platser, det är dags för det nu, i tid den här gången för sist var jag lite sent ute men jag fick ju på BikBok i sista sekunden som tur var, och där hade jag grymt kul med dom som jobbade där!

Den här gången ska jag och nea försöka få praktik plats på samma ställe så vi kan vara tillsammans, det är ju lite roligare faktiskt. Men skulle vara kul om vi hittade något annat än en klädbutik igen, Nea praktiserade på Carlings sist också..
Jag skulle gärna vilja praktisera på någon servering eller restaurang men det hör ju inte till handel om man inte står i kassan vill säga. VI får se om vi hittar något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0