städning!

Det gick super bra och rätt fort att tvätta bilen faktiskt, jag dammsög bara, men det var jäkla mycket sand i ett säte efter att dom har varit på semester med barnen haha, dom har väl säkert hela stranden med sig in i bilen =P
Efter jag var klar så gick jag upp till Edvards rum och vi började kolla på en film, tror den hette Sex Drive. Inte nån som jag gillar speciellt mycket men den var ändå kul bortsett från allt naket, men om ni gillar nakna tjejer så kolla på den =)
Var nere med mamma och therese och pratade med dom och fikade också, as god bakelse dom hade köpt, typ bulle med vanilj kräm i, super gott!

När jag och mamma skulle åka med bilen så vevade jag ner rutan och det är sån här automatisk så man bara klickar på en knapp, och så när jag skulle veva upp det så fastnade det, så Zolle försökte ettt bra tag och till slut fick han upp mitt, och mammas som också hade fastnat efter att vi hade testat de också. Så när Zolle väl hade fått upp båda så sa vi åt han att låta dom vara så, och SJÄLVKLART så skulle han på knappen igen och hissade ner mammas fönster, som inte gick upp på ett ännu längre tag, haha.
Men hon skjutsade mig till Mikaela så jag slapp cykla och nu håller jag på OCH STÄDAR JÄTTE MYCKET! Måste städa allt noga för Mikaela kommer ju imorgon! Så har typ plockat undan jätte mycket, ska diska sen när jag har ätit också =)

Kommentarer
♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

jo tack det är bara bra :P

2009-08-26 @ 18:52:52
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
[lisa bjernhagen]

sv: men great ;D jag har då aldrig tvättat en bil! haha

2009-08-26 @ 18:55:53
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0