sovmorgon imorgon

Jag ska snart gå och lägga mig tänkte jag. Jag har sov morgon imorgon (idag) men känner att jag ska inte vara uppe alldeles för länge ändå för då kommer jag inte komma upp imorgon i tid till att duscha och så också. För det måste jag göra. Annars kommer mitt hår bli flott eftersom det var i förrgår jag duschade. jag hatar att jag har så tunnt och baby hår, för jag duschar en morgon kanske och så dagen efter på kvällen så kan det kännas flott, jätte jobbigt!!
Börjar iaf 12.50 imorgon, fett skönt ju.. har en känsla av att jag skrivit precis samma sak nån gång förut.. att vi har idrott först och sen företagsekonomi. jaja.

Imorgon efter stan så ska jag och Nea in till stan igen och kolla efter praktik platser. Vi ska först till Carlings eftersom att butiks chefen är där imorgon. Om vi inte får där så söker vi väl vidare. Är det någon som har något bra förslag på vart man kan praktisera på för ställe som är roligt om man går handel??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0