sorry

♥God kväll och förlåt för dålig uppdatering idag men har inte haft tidd vid datorn helt enkelt!:

Efter skolan så tänkte jag gå till Edvard men han var och badade så jag gick hem och packade upp allting som jag hade haft hos Mikaela så länge och städade lite. Sen så precis när jag tänkte gå till Edvard för vi skulle åka till Marieberg så skriver han ett sms att det inte blir något att åka dit för han fick inte sina pengar.. SUUCk, som vanligt att det skiter sig när jag har bestämt något med någon!
Så jag gick in igen, lagade makaroner och köttfärssås som jag sedan åt framför Tyra Bank´s show =)
Efter det så mötte jag upp Edvard ändå vid maxi och jag hämtade ut paketet som jag vann, Massage olja och ett typ erotiskt spel haha. Vi gick sen hem till Edvard och jag var bara tvungen att kolla hur det där spelet fungerade så jag tog upp och läste några små lappar, haha det stog massa kul men ändå sjuka saker på vissa. Typ på en stog det - Klä av din partner alla kläder utan att använda händerna. haha ja det var kul. Och massage oljan vet jag inte när jag ska använda och inte spelet heller meen, det var kul att jag vann iaf =D

Annars så har vi bara varit på hans rum och kollat på beck filmer, rätt skönt o bara slappa!
Nu är jag iaf hemma och har precis duschat. Innan så var jag ute med Flisan och jag är så klantig som inte tar med nyckel till porten men det tänkte väl inte jag på!?! =O
Så när jag kom tillbaka så kastade jag en liten sten på fönster rutan som knappt hördes men mamma kom och kollade ändå som tur va!
Ska snart sova nu faktsikt, men har sov morgon till halv tio imorgon, men ändå kan jag ju inte sova mycket längre än vanligt.
Får se om det blir av att åka till MarieBerg imorgon, hoppas han får sina pengar!! Det är ju förresten invigning där imorgon, ska tydligen vara rea på massa saker och så uppträdanden, kuljul.

Puss och god natt!  ♥


Kommentarer
Nathalie

Åh, Vad kul! :) Hittade du något fint? kram.

2009-08-27 @ 22:25:01
URL: http://esssy.blogg.se/
simone

Sv: aah vad nice! Då måste du visa dem imorgon! :D

2009-08-27 @ 22:39:12
URL: http://fattybom.blogg.se/
Laila

nawh =) sötnos :) gjort ngt kul idag ? ;D

2009-08-28 @ 00:56:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0