SOLEEN är här!

Jag och Nea har precis varit ute och rökt och gissa vad, det är solig och varmt och skönt ute nu!
Vi satt på en trappa utanför folkets hus och så sitter en gubbe innanför dörrarna som städar här, och han är verkligen skum alltså.  Nu så satt han ungefär en meter från dörren och stirrade på oss, och då menar jag verkligen STIRRADE!
Man kände nästan hans ögon borra sig in i ryggen, ja han är verkligen skum den där..

Nu är det mat om en halvtimma, hoppas den halvtimman går fort för jag är verkligen super hungrig. Det är inte världens godaste mat heller utan det är pytt i panna och stekt ägg, stekt ägg är ju supergott beroende på hur man gör dom då men pytt i panna är inte min favorit.
Imorgon är det pannkakor iaf, DET är min favorit i skolan, fortfarande.
Jag är som en unge som går i låg stadiet, pannkakor är favorit maten, men det är faktiskt mest min favorit i skolan, för skolans pannkakor är så himla GODA!

Vilken är eran favorit mat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0