sista prison break ='(

Om ca 40 min så börjar sista avsnittet av prison break, det är säsongs avslutning idag, vad ledsen jag blir!!!
Men jag fattar fortfarande inte det här: att avsnittet för två veckor sen så dog Scofield, och förra avsnittet så levde han liksom och som om ingenting hade hänt.. någon annan som fattar??

Men jag är typ säker på att dom visade kanske fel avsnitt för två veckor sen när han dog och att det avsnittet skulle vara idag istället, för på säsongsabslutningen så brukar det ju hända något sånt som är hemskt och så får man vänta jätte länge tills det börjar igen för att se vad som händer och så, lite sjukt.
Någon mer som älskar PRISON BREAK eller? =D




vilka sötnosar dom är va!!?  (L)

Kommentarer
Sofia

Jag har inte sett på sista säsongen av prison break en, måste se den!

2009-08-25 @ 12:13:30
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Din syster

mmmmhm vilka puddingar ^^

2009-08-25 @ 12:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0