regn regn, åter regn!!

Så, nu är jag tillbaka hos Mikaela. Jag skulle ju ta ut Flisan halv 8 och eftersom jag ändå skulle hit så tog jag ju med Flisan, kanske skrev det i tidigare inlägg?
Men självklart så börjar det regna när jag ska gå, verkligen öser ner. Det börjar regna ganska ofta just när jag ska ut med Flisan, undra varför haha. Regnet kanske dras till mig, vem vet!? =P
Så jag har gått i spöregnet med en regnjacka, tights och gummistövlar till det, snyggt va.
Och så hade jag Emanuels ryggsäck på ryggen för jag skulle ha med mat hit så jag inte äter upp all Mikaelas mat, jag kände mig verkligen som att jag gick i typ 3an igen haha. Jag har iaf med mig frukost hit, ex smör, skinka, juice, (chips och coca cola som inte är frukost)... Men jag glömde att ta med någon mat. Tur att jag åt innan jag gick hit då så jag inte hungrar ihjäl haha!
Nu är både jag och Flisan torra iaf, jag har torkat henne jätte noga faktiskt, OCH mig själv, och så tog jag på mig torra sköna kläder!
Åh, och jag blir så sur på Flisan, för när vi står i trapp huset så försöker jag få henne att skaka sig (varenda gång vi har varit ute i regnet), men hon vägrar liksom, hon "låtsas" inte förstå. Men så fort vi kommer in i lägenheten och jag stänger dörren, DÅ skakar hon sig, så typiskt! Men idag han jag slänga handduken på henne så det vart inte blött över hela golvet, tur det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0