prison break!

Var det någon mer som såg på Prison Break eller, stackars sarah!!
Men jag fattar inte en sak... i förra avsnittet så dog Michael, men nu så lever han och jaa, hur går det egentligen ihop? Om det är någon som hänger med där så förklara för mig också! Jag som nästan tänkte sluta kolla på prison break när jag fick höra att Michael dog, för han är ju själva huvudpersonen i allting.
Men vad nervöst det var den här gånger, men Sarah och allting, vågar inte skriva om för mycket ifall någon inte har sett det idag.
Det var riktigt spännande bra iaf!


Jag bara älskar den här bilden på snyggingen! <3


Kommentarer
Sara

Tack så mycket, ja det ska jag göra :)

2009-08-17 @ 23:14:46
URL: http://saraaedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0