nytt schema igen

Hej på er =)
Idag slutade vi klockan ett, hur skönt som helst. Skulle sluta vid tre egentligen men har nytt schema igen. Får se hur många nya det blir den här terminen innan allt går som det ska. Sist när vi började ettan fick vi ju typ 6 stycken nya scheman innan allt funkade, det var ganska jobbigt allt blev jätte förvirrande liksom.
Men har nyss varit och följt med Emma till tåget för hon skulle möta någon kille, och nu sitter jag och nea i grupprummet här och chillar.

Snart ska jag till Edvard och sen ska vi åka in till marieberg, och jag ska köpa mina skor äntligen!! =D

Ha en fin dag. ♥

Kommentarer
simone

Sv: Varsigod! :) Vad blev det för skor du köpte? :)

2009-08-27 @ 13:56:26
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0