ny design kommer inom kort!

Jag pratade med en tjej över mailen idag som sa att hon gör designer/heades gratis. Så jag skrev direkt till henne eftersom att min header jag har nu är ur ful. Jag har varken PS eller något annat bra, utan bilden på mig klippte jag i paint, och det syns verkligen, men jag tyckte om bilden så den fick bli så ändå + att jag var trött på den headern jag hade innan som maria ritso gjorde åt mig! (Designbyritso.blogg.se) tror jag att det var hon hette på bloggen. men hon är iaf JÄTTE GRYM på att göra designer, kolla in henne ! =)

Men tjejen sa iaf att hon skulle göra min design imorgon (alltså idag för klockan är över 12 hehe), så den kommer väl upp inom en kort tid hoppas jag. Beroende på hur mycket jobb hon måste lägga till och hur snabb hon är. Men det kommer iaf, så ha tålamod och vänta bara! =D

Kommentarer
NINJA

MEN PUSS DA

2009-08-22 @ 02:59:22
URL: http://pussda.blogg.se/
ronja

sv: naaw, tack (A)

ja jag har gjort den själv :P

2009-08-22 @ 03:15:50
URL: http://runjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0