nu har jag varit duktig.

Jag var ute med Flisan i ungefär 45 minuter, det är bra promenad för henne på morgonen tyckte jag så det fick räcka, dessutom så började det regna när jag var påväg hemåt, bara lite dugg så det var ingen fara.
NU har jag också varit duktig och diskat all disk, och det hade blivit en hög men nu är den borta och köket är fint!
Jag tycker det är kul att städa kök faktiskt, alltså jag är ingen köks människa så som vill ha fint kök för att jag lagar mat, nej. Men jag tycker att kök kan vara riktigt snygga faktiskt, när det är finstädat, allt är på sin plats och sådär.
Det är fint att kolla på =)

Här är några fina ex på snygga kök!



Den sista bilden är min favorit, så skulle mitt kök lätt kunna se ut!

Alla bilder är från GOOGLE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0