mmmh..

.. vad gott det var med mat. Åt aldrig någon riktigt mat förut men nu har jag lagat makaroner med köttbullar, det var jätte smarrigt! och till det mormors plommon(?) saft, den var godare än vad jag trodde faktiskt!
Nu sitter jag vid msn och snackar med massa, och lyssnar på musik också. Tvn är på fast på ljudlös, det är ju Extreme Home Makeover, klart jag måste kolla även om jag lyssnar på musik hehe.
Nu ska jag gå och duscha snart, gjorde aldrig det förut!

Hörs senare!


JUST NU:

haha lite trött ja ser ut på ögonen!

Kommentarer
Elina

Hehe jo det är min vovve på bilden :)

Ne han är inte renrasig, men alla tror de :)

Det är Collie och Golden retriver i han också ;) Men mest schäfer då :) hehe!

2009-08-19 @ 21:44:27
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0