mmmh choklad

jag som älskar choklad.. hur bra är det inte då att kunna ha choklad på mackan till frukost?? =D
Jag gjorde rostmacka och hade på nutella, SÅÅÅ himla gott alltså!
Ha på nutella på mackan så blir man glad! Jag tycker det är godast på rostmacka!
Men jag kunde bara ta det på en macka för det är Mikaelas nutella och den får jag inte äta upp, men var tvungen att ta lite grann för det är så himla gott!
På andra mackan har jag ost och en till sak som är jätte gott, lördags korv! Såå goda, jag skulle kunna äta dom som godis haha.
jag dricker ett stort glas juice också!

Kommentarer
Anonym

ååh tack sötis..hehe

2009-08-23 @ 15:27:00
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0