men vad tråkigt jag har

Edvard var här till kvart över 10, sen blev han tvungen att åka hem för han skulle vara hemma halv 11, vad tråkigt. Så jag tänkte följa med honom hem men det gick inte för att han skulle sova då..
Så jag åkte och träffade Mikaela och Marcus vid spisen (en pizzeria) och så följde dom mig hem och jag bytte om och sminkade mig lite för jag skulle följa med in på krogen där, eftersom att vi trodde att restaurangen skulle vara öppen då jag hade fått komma in.. Men dom stängde restaurangen tio tyvärr... så Mikaela följde mig en bit och så gick jag hem igen. Och det verkar inte vara någon som gör ett skit ikväll och jag vill inte vara ensam ju!
Vill typ ha kul eller nåt.
Men det verkar inte funka eftersom att alla är hemma bara, så jag får väl sätta mig i soffan med mina chips och dipp och fortsätta kolla på filmen "coronado" som jag och Edvard började kolla på men inte hann se klart..

Kram på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0