jaa, pannkakor!

När jag öppnade porten så känner jag en ljuvlig doft av mat, jag tänkte att det kanske är mamma som lagar mat om jag har tur och det var det! Hon står och gör pannkakor, VAD GOTT!!
Tur att jag inte åkte senare då så jag hann till middagen =)

pannkakor är ju en av mina favoriter men dom är fortfarande absolut godast i skolan, skol pannkakor FTW!
men mammas är också förbannat goda! Annars ÄLSKAR jag kina mat. och eftersom jag inte har pengar ofta så äter jag det mer än jätte sällan så jag kommer aldrig att tröttna på det heller.
Sist jag åt det var ju när jag kom hem från sthlm och vi hämtade Alexandra på arlanda, innan det hade jag inte ätit det på över 2 eller 3 år om inte ännu längre!! TÄNK ER hur länge!!

Vad är eran favorit mat? =D


Kommentarer
Lisa

Har du sett det ? :)

2009-08-23 @ 18:49:54
URL: http://findmytwin.blogg.se/
sofia

vart i stinsen två gånger:P du då?<3

2009-08-23 @ 18:50:26
URL: http://ztnal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0