im back

Nu har vi varit ute med Flisan och så, det var inte mycket smutstvätt jag hade men haha, alltid bra att tvätta ändå =)
Men guud vad flisan var dryg idag. Vi hittade en tennis boll som vi kastade till henne och så vägrar hon släppa den fast jag säger loss, det gör hon alltid annars + att hon drog som satan, så himla jobbigt när hon inte ger sig. Jag tror inte hon har fattar att det går fortare att komma framåt om hon inte drar, för om hon drar så stannar jag och hon ska sitta hela tiden, och det tar ju dubbelt så lång tid =P

Nu ska jag och Nea ut och röka
BRB haha

Kommentarer
sofia

haha okej:P det här väl vart bra men jobbigt med skola:P<3

2009-08-24 @ 21:19:43
URL: http://ztnal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0