i väntan...

...På att äta så sitter alla i grupprummet vid datorerna.
Vi har nytt grupprum men sitter fortfarande samma personer i det + två till. Egentligen skulle Emma och Backe sitta i ett annat eftersom att dom valde Turism och jag och Nea handel. Men vi fick sitta såhär iaf, det är ju hur bra som helst ju!
Ska snart samlas alla i klass rummet med datorerna och göra nånting.. Sen vid 11 är det lunch  och sen vid 12 (tror jag) ska vi till kvarntorp... Jag är jätte föväntansfull över att åka dit, för jag har *ALDRIG* varit där förut.. nejnej.
Jo faktiskt tusen gånger!!!

Kommentarer
Lina Wahlberg - foto stil vardag

Ska till tandläkaren :(:(



KRAM

2009-08-19 @ 10:42:50
URL: http://lina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0