hos nea

Idag istället för att vänta på lektion åkte jag och nea in till marieberg med ida, vi hade ju ändå 3 timmar hål!
Efter skolan och så så följde jag med nea hem, därför jag inte kunnat uppdatera. Och min dator fick jag inte med mig, men skriver ett snabbt nu istället.
Mat åt vi när vi kom hit och sen kollade vi på filmen Gigli, den är rätt bra =)
Sen har vi inte gjort mycker mer, sitter ´nu och kollar på tv och nea har precis käkat glass, jag avstog för antagligen hade jag fått ont i magen eller något, pga att jag är laktosintolerant, och vet ni vad, DET SUGER ibland.

Just nu är det Legally blonde på kanal 4, det var ju jätte länge sen jag såg det haha. Vet inte vad vi ska göra härnäst men antagligen ba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0