go carro go go

Nu är jag på hugget. Jag har tvättat ansiktet nu haha, nej men det kändes riktigt upp friskande!! Jag har satte upp håret i en bulle mitt på huvudet precis som lilla My och nu har jag städat! jag har städat i soffan och vikt alla mina kläder jag har här, bäddat sängen och städat på toaletten. Vad duktig jag är. Dock har jag inte diskat eller dammsugit än. Men diska gör jag lite senare när jag har ätit tänkte jag. Och det är inte smuligt eller något på golvet så dammsugning och dammning får vänta till jag flyttar hem igen. Antingen tisdag eller onsdag städar jag helt. Kommer inte ihåg om det var på onsdag eller torsdag Mikaela kommer hem men..
Nu är det någorluna fint iaf! =D

Kommentarer
Kristina

sv:

Oh tack så mycket, vad glad jag blev :D

Så skönt du måste ha haft det i pyjamas heladagen, det är ju det skönaste som finns ! (a)

2009-08-23 @ 18:06:33
URL: http://kristiinaas.blogg.se/
v e v v e

sv; ah precis :D

2009-08-23 @ 18:08:36
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0