fashion pack

hej, sorry att jag inte hann uppdatera innan vi åkte hemifrån men fick lite bråttom mot slutet pga att jag är så himla seg på att bestäma mig med kläder, hår och så vidare.
Men vi har iaf varit på Villa Strömpis och kollat på fashion pack. Killar som klär ut sig till tjejer och dom var sååå jäkla bra alltså. Det var med andra ord en Drag Show. Höll på att garva ihjäl mig vid vissa tillfällen. Man fick tyvärr inte ta kort eller filma med har iaf lite bilder på oss som var där, lägger upp imorgon då jag berättar mer också.
Är hos syrran (Mikaela) nu och vi ska sova, är döds trött!

Puss god natt! =)


Här är dom, grymt bra!
Han till vänster (thomas) känner vi typ lite kul! Och kolla han i mitten, ser verkligen ut som en tjej, och hade en tjejs ben och kropp liksom, hur snygg som helst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0