det här går ju inte!

Nu har jag kollat på tv sen jag skrev det sist, att ajg somnade framför tv:n.
Så här kan ja ju inte hålla på SISTA dagen på lovet, att bara ligga hemma och dega, eller kan jag det?
Jag skulle liksom hellre vara ute och festa och vara med massa goa vänner. Men det kommer inte bli av.

Mikaela skrev precis att jag ska komma till henne för att hon vill ha rök sällskap, och jag som ändå inte har något för mig kan väl åka dit lika gärna.
Så vi hörs igen när jag kommer hem om jag har något vettigt att få ut ur skallen, aight?

Puss på er

Kommentarer
adina :)

höjde priserna på allt.. 10 kr.. hoppas det inte gör någonting? men jag betalar portot :)

2009-08-17 @ 18:19:28
URL: http://adinazz.blogg.se/
Anonym

jadå :) om det är nån som vill ha den, säger jag att du var före ifall att personen inte höjer priset ;)

2009-08-17 @ 18:41:23
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0