det här är inte min stil!

Att bara sitta inne och inte göra någonting alls! Eller kanske ibland när jag verkligen inte orkar.. Men nu vill jag göra någonting jätte kul, fast det finns inte ett skit att göra i Kumla så jag stannar inne istället och kollar på film eller nånting!
jag läste ett inlägg för ett tag sen att hon skulle äta eller var sugen på mashmellows, och jäklar vad sugen jag blev på att grilla det! bara åka iväg några stycken till ett mysigt ställe och grilla korv med bröd och sen mashmellows (stavning?)
Sååå jag ringde till mamma och frågade om jag får låna pengar av henne, vilket jag inte fick eftersom det är så körigt nu.
Så det blev inget att grilla HELLER! Vad ledsen jag blir!

Kommentarer
daaniela

hihi tack så mycket :)

2009-08-22 @ 21:18:21
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0