den LÅNGA resan hem!!

Nu är vi äntligen hemma, vet inte om det är skönt eller bara jobbigt och tråkigt..
Men först åkte jag och mormor buss i typ 10 min, och sen tog vi pendeln i kanske en halvtimma och såklart så somnade jag haha. Sen byte till en flygbuss till arlanda, det tog ungefär 40 minuter, så jag somnade då också, inte skönaste sättet jag somnade på men kunde inte hålla mig vaken alltså!
Vi stog och väntade på Alexandra i kanske 20 min och sen så kom hon äntligen, oj vad kul att se henne igen, började gråta til och med haha. Hon är hur hes som helst, men inte så konstigt efter så mycket hon har festat hela nätterna haha.
Efter det så åkte vi till Märsta "centrum" och åt på Kinesisk restaurang, mormor bjöd alla.
Det var verkligen jätte gott, jag åt friterad kyckling, MUMS!! Jag måste absolut börja äta på såna restauranger oftare, så himlans gott!

Efter det så skjutsade vi mormor till station så hon kunde ta pendel tåget hem igen och vi åkte vidare hemåt, tog den långa vägen hem bara för att mamma hade lovat Emanuel att han skulle få handla på GODIS STOPPET i hummelsta, varit där någon gång? =)
Jag och alexandra och mamma köpte såklart också godis, var länge sen jag åt där också.  Vi stannade alltid där förut när vi var små och skulle upp till Landet i kopparberg =P
Efter vi hade stannat där så vart det raka vägen hem och jag kom hem för ungefär 50 min sen och tog ut Flisan medans dom andra åkte och hämtade Alexandras pojkvän..
Och nu sitter jag här och skriver och somnar snart. ska nog lägga mig tidigt idag. =)


Alexandras "hemkomst" =D

Mammas och min mat

Alexandras mat, typ biff, as god

GODIS STOPPET

Emanuel klättrar i bilen

Mitt och Emanuel godis, gott det ser ut va?! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0