dator, musik, tv

haha, jag sitter och kollar på tv med ljud och har musik på samtidigt haha! Lite jobbigt ibland när jag verkligen försöker koncentrera mig på tvn och musik samtidigt liksom. Men jag har bevisat nu att tjejer faktsikt KAN göra två saker samtidigt... Jämfört med killar alltså..
Jag hörde en så dum grej om det en gång av en kille, han sa såhär: Men jag kan både ligga och stå samtidigt! haha jaa.

Ska snart ta itu med disken jag har bildat tänkte jag så jag får bort det. Det kanske är jobbigt men ju längre man väntar desto mer blir det och då blir det bara ännu jobbigare vet jag. Ändå så sitter jag här och tänker på om jag inte ska diska imorgon istället men nej, för då kommer jag bara att tänka likadant haha. Bra att jag känner mig själv så pass bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0