Dagen!

Lite om hur dagen har varit idag, mest tråkig och seg!
Började med att jag gick iväg lite försent hemifrån, och när jag får sms av Nea att hon var framme så hade jag inte ens gått än, jag som skulle vänta vid bussen haha.
Och när jag går utanför porten så börjar det att regna också, det är ju typiskt, så jag tänkte nästan springa upp och hämta en huv-tröja men hade lite för bråttom!

Alla 2or och 3or samlader i folkets hus halv 9 och rektorn skulle prata om massa saker (som vanligt), och såklart om svin infuensan haha.
Efter det så gick vi till vårat klass rum och pratade i säkert över en timma om gissa vad?  - Jo, svin influensan!
Vi har även fått en ny klass föreståndare istället för MQ, så nu har vi en som heter Britt-Inger och helen är kvar, tur det! =D
Vid 11 så åt vi och klockan 12 så skulle vi påbörja en tävling. Det var så att vi skulle till speciella ställen (byggnader) i Kumla och ta kort på dom med oss själva som skulle vara med på bilden, var inte speciellt kul att gå den rundan nej. Jag är säker på att dom gjorde så bara för att vi skulle ut och röra på oss eller bara för att fördriva död tid, eller nånting sånt.
Efter det var klart så väntade vi i kanske TVÅ timmar tills vi skulle samlas igen, få nya gymnasiekort (busskort).
Sen fick vi sluta äntligen!

Följde Nea till tåget och väntade med henne tills det kom och så när jag var påväg tillbaka så mötte jag Edvard som var på väg till maxi för att köpa present åt hans lillasyster Emelie som fyller 12 år idag, GRATTIS på henne =)
Jag följde med han till maxi och hjälpte honom att välja present för sånt kan ju inte han till tjejer haha.
Följde sen med och åt tårta och sen har jag bara varit med Edvard fram till jag åkte hem.
OJ det vart mycket att skriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0