blöt djur

Nu har jag nyss kommit ut efter att ha varit ute med Flisan i 1 ½ timma, BRA CARRO!
Måste få ge mig själv lite beröm när jag varit ute och gått så länge. Frågan är bara vem som är blötast av henne och mig haha. Det regnade knappt inget alls när jag gick ut så jag tog bara två munk tröjor på mig liksom, och så när jag vär är ute och är långt hemifrån så börjar det att regna mer och mer... Men ändå skönt att slippa bli varm och svettig när man är ute och går fort! =)

Nu ska jag göra mig iordning så fort jag kan och sen vidare till Vickie, vi ska ha en jätte kul kväll faktiskt, så här sista kvällen man verkligen kan göra nånting innan skolan börjar på tisdag, mår dåligt av att tänka så jag längtar verkligen inte alls till skolan, förutom att träffa vänner jag inte har sett på hela sommaren, DET ska bli kul! =D

Ni får ha en toppen kväll allihoppa så hörs vi imorgon.
PUSS


En bild på mig och Vickie från i våras (tror jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0