bara jag som lyckas ?

Hej på er.
Inatt sov jag inte heller hemma hos mormor nej.
Idag vid tre hade jag inte ätit frukost än, så jag träffade kevin och vi åkte till ica maxi och köpte START flingor och en vanlij yoghurt, tallrikar hade han tagit med hemifrån, så satt vi utanför maxi och åt "frukost" haha, hur gott som helst var det och det var jätte länge sen jag åt det också så det var lite kul.
Efter det skjutsade kevin hem mig och så bytte jag om till bikini och grejade lite, så åkte vi till Norrby till alla andra killarna och badade och solade, och självklart hade dom sin vatten pipa.
Men iallafall, när jag och kevin skulle åka till norrby så sa han att jag skulle lägga min ICA-påse med mina saker i (Mobil, cigg, tuggummi, trosor, behå) i hans ryggsäck, men jag sa att nej då jag håller i den, vilket jag inte borde ha gjort!
För när vi kommer fram så tog jag upp handduken och så ser jag ett stort hål i påsen, då hade ALLA saker ramlat ut, förutom handduken... Lite panik jag fick att min mobil var borta och så, så jag tänkte att jag behövde en cigg men dom hade ju också ramlat ut, fan!
Så kevin åkte tillbaka samma väg och hittade allting förutom mina trosor, hmm...
Men han hittade iaf min mobil som var repig och lite bucklig. Mina cigg som var lite mosade och locket var borta, och min behå som låg mitt i vägen och har blivit lite över körd.. Mina tuggummin var det enda som var helt haha.
Jag fattar inte att jag alltid ska lyckas med någonting alltså!

Nu är jag iaf tillbaka hos mormor och morfar, ska snart steka chicken bits och koka makaroner, till efterrätt ska jag äta upp resten av glassen!
Sen ska jag ut och träffa alla igen och säga hejdå och så. Hinner inte träffa dom imorgon för vi åker vid 12 =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0