äntligen hemma!!!

Nu har vi varit i kvarntorp i kanske två timmar och det var hur meningslöst som helst vill jag säga!
Vi åkte till fordons linjen först typ, och där berättade han vad man fick göra osv, de visade halk banan och hur man kör och vart man kör, och där åkte vi runt i en buss utan luft konditionering i där ungefär hälften fick stå för att det var så fullt, OCH varmt som satan blev det! Jag som trodde imorse att det skulle bli kallt och drog på mig svarta jeans och en tjocktröja och converse med svarta strumpor, höll på att dö där inne i bussen!
Vi tog bussen sen till bygg, där någon snacka om någonting och sen fick vi gå och kolla på vad vi ville, och sen äta kakor och dricka saft, det enda som var bra med den lilla "resan"!
Det var inte kul alls faktiskt, tycker inte jag.

På vägen hem så stannade jag och pratade lite med Zolle och sen kom Edvard ut och så rökte jag med han. Men nu så är jag äntligen hemma, vad skönt.
Jag är hur trött som helst så jag skulle kunna somna sittandes alltså. Men jag ska inte sova för då kommer jag inte kunna sova inatt sen vilket kommer göra så att jag försover mig imorgon! haha.
Så nu ska jag laga mat om det inte finns färdigt och sen prata med mamma om saker, huuh....
Hej så länge!

Kommentarer
Diza

Svar: Tack för det! :D

2009-08-19 @ 15:29:26
URL: http://dizaskold.blogg.se/
MALIN

KOLLA VÅRAN BLOGG ! ;)

2009-08-19 @ 15:30:36
URL: http://maochje.blogg.se/
Diza

Svar: Gör du? :D Vad kul ;)

2009-08-19 @ 16:29:16
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0