63, nu är jag trött i ögonen

Phuu.
Nu har jag varit inne på Bloglovin och det hade jag glömt göra igår, DAMNIT! Så nu var det 63 olästa inlägg, så jag har nu läst igenom varenda ett kan jag lova. Mina ögon är helt döda nu typ, dom vart så trötta efter jag har läst.
Men jag tycker det är skitkul att läsa en massa bloggar. För ett tag sen så fick jag upp säkert 100 sidor på massa olika bloggar, så jag slumpade bara och börjde följa några som jag aldrig hade hört talas om förut, och dom bloggarna är riktigt bra och roliga! Jag vill ha fler inlägg och läsa, från nya bloggare!

Säg till om ni vill att jag ska börja följa eran blogg via Bloglovin' !?
jag gör det gärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0