23.08.09

Godmorgon på er! Vaknade nyss, oj vad skönt det var att sova så här länge! Det har jag inte gjort på jätte länge faktiskt.
Det inlägget jag la ut nyss, det var ju det som några hann läsa igår kväll, men det hände någonting märkte jag men nu är det uppe igen!
Inatt innan jag somnade så slog jag bara på tv4 för att det alltid brukar vara skit på den kanalen, men så var det en bra film - American History X. Jag hann knappt se en halvtimma innan jag somna men jag har den på datorn så ska nog ta och se på den någon gång.

Nu ska jag laga frukost för magen börjar kurra. men jag vill ändå inte gå upp ur sängen. Så himla mysigt att bara ligga kvar och kolla tv och ha det skönt, eller vad säger ni!?

Kommentarer
pegih

Skönt att sova ut !

Då är man utvilad :)

2009-08-23 @ 14:47:34
URL: http://lifeislikearollercoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0