18:39

Har ätit nu för ett tag sen, inte speciellt sugen på mat, för det är så mycket blandade känslor som kommer tillbaka inom mig och massa tankar om allting..

när jag var ute med Flisan gick jag och sjöng en låt hela tiden i mitt huvud, - BLEEDING LOVE.
Och jag tänkte att vad bra just det passar in nu typ : "I dont care what they say, im in love with you"
Jag har inte mycket mer att skriva, väntar iaf på att jag ska få bilderna från igår haha, ska bli kul att se alla på datorn!!

Ha de så bra så länge, nu tjatar lillebrorsan ihjäl mig på att han vill "kolla" massa saker på datorn. Brukar låta så. Han måste ju sitta här bara för att jag sitter här och han är en riktig ret sticka haha. Men på tal om honom så är bulan mycket mindre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0