1.40

Har inte orkat uppdatera någonting. Men kom hem från edvard för ett tag sen, vi kollade på film och så bara, inte söndags filmen utan någon annan som var inspelad. Vi kollade med Laura och Glenn också! =)
Vet inte vad filmen hette, bara nånting med soldier, men det var kul och bra faktiskt, en riktigt gammal film såg det ut som om man tänkte på kvalitén.
Vet inte vad mer jag ska skriva hmm.. Ja hem färden med moppe ikväll gick bra iaf! Inte en kotte som ens kollade på mig, jag såg ingen heller faktsikt haha, bara EN bil typ långt ifrån..
Men det skulle knappt förvåna mig om det skulle hända nånting idag igen bara för att jag alltid lyckas med sånt ...
Men är rädd för att om det händer nånting mrer nån gång så kommer det bli värre, ni vet.. Tredje gången GILT!
Så jag får se till att inget mer händer.

Kommentarer
Linda Q

Gillar din blogg =) Hade varit kul att följas på bloglovin! Jag har redan lagt till dig :P Du får jättegärna lägga till mig också ;) Hade varit kul att följas!

2009-08-24 @ 10:59:24
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0