04.08.09

Mormor väckte mig halv 2, men jag var redan vaken faktiskt, men det var bara himla skönt att ligga kvar i sängen och tänka och moorna sig lite!
Kevin skrev och vi ska åka och bada idag igen, så himla varmt ute så.

Igår förresten efter badet åkte jag hit och bytte om och så och sen så gick jag ut igen, mötte Chrisse och Markus och vi gick till maxi för jag var tvungen att köpa energi dricka för att inte somna ihop alltså, va så trött.
Sen gick vi tillbaka till vendelsö där dom satt och rökte vattenpipa (igen). Efter det drog jag, Jens och Kevin hem till Kevin och kollade på TV. Chrisse gick hem, han var typ som en sengångare igår haha, jätte seg och helt slut i huvet verkade han va..

Nu ska jag borsta tänderna och sen byta om, ses sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0