00.18

hejsan!
Kom fram till sthlm i förrgår klockan kvart i 5, men var hos mormor runt 7, det tog ett tag att komma hem. Men jag möttes iaf av Jens, Jackie, Chrisse och någon till.
Sen på kvällen var vi ute, och det började spö regna så vart plask blöt typ, men vi satt under ett tag vid ett dagis, det var en kul kväll.
Igår däremot var ännu roligare, vi var i Älvsjö några stycken på något "BBQ", ett skate team som är här från amerika, och dom är sponsrade, så det var gratis dricka och så bjöds det på korv, skate boards åkarna var grymt bra alltså! Det var även små killar där som var jätte duktiga.
Jag började snacka med en som var här på turné, han hette Frank, jätte skön snubbe faktiskt. stog och snackade hur länge som helst, och han bor i Kalifornien, lite avundsjuk jag blev!!

Men iaf, idag mådde jag inte så jätte bra, för jag var så himlans trött och har varit seg hela dagen. Men jag, chrisse, kevin och robin åkte in till stan och käkade på Burger King, det behövdes, och det satt fint!
Efter det åkte vi hem till Kevin och Robin och kollade på deras hundvalp, så jäkla söt så det är inte sant haha. jätte liten vit sak , blir ju nästan kär i såna!
Ikväll har vi suttit vid en skola med massa andra som rökte vattenpipa, och sen drog jag hem. Tog en sån här jätte god natt macka och alldeles strax ska jag göra mig iordning för att sova, ska bli så himla skönt och imorgon ska jag sova tills jag vaknar!

Förresten så har jag inte kunnat blogga, för i förrgår så vägrade Internet att funka och igår hade jag helt enkelt inte tid eftersom vi åkte iväg. Men nu hade jag tur att det funkar!
Ha det så bra så hörs vi imorgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0