packat o klart till sthlm

jaha, igår vid 7 åkte jag till elin, och vi gjorde oss iordning. Sen vid halv 9 kom karina och hämtade oss i en as snygg raggarbil, och jävlar vilket drag det var! Så hon skjutsade in mig, elin och laura till örebro till virginska festen, tog nån raggar runda på stan också, det var en så härlig känsla iaf!
Festen var kul den med, i början var det typ inga folk alls med sen ramla det in fler och fler, över hälften av alla var ju packade, men inte vi inte, vi va så nyktra man kan bli!. man kan faktiskt ha kul utan alkohol också!
Kom hem vid 20 i 3 imorse, sen gick jag upp vid 9.. snacka om att jag är trött!
Åkte iaf hem till edvard, då satt han och fixade moppen *suuck*, så jag sa att jag går upp på hans rum och vilar så länge och att han skulle komma upp så fort han är klar så jag hinner vara med honom, det skulle då ta runt 20 min.. men där låg jag och vaknade självmant halv 1, nej ingen edvard, då hade jag legat där uppe i över en timme..
Så inte mycket jag hann vara med honom för han kom ju aldrig upp!!!

men men, blev tvungen att åka hem på en gång, för kl, 13 skulle vi åka till stockholm.. NU alltså haha.
jaja, nån får väl hämta mig när vi ska åka, eller så glömmer dom kanske mig, det skulle va skönt, JAG VILL INTE ÅKA TILL STOCKHOLM!!
ska iaf fira påsk med mormor och alla om jag inte har sagt det redan, hur tråkigt som helst. kanske hälsar på pappa och drar in till stan också.
men hör av er för jag kommer ha fett tråkigt hela helgen!!
Nehe dom glömde mig inte... fan
Ska åka nu, vi hörs på måndag. Kan inte skriva i sthlm för mormor o morfar har då inget internet, inte ens en dator faktiskt. Kanske går över till kusinerna men tror inte det.
Ha en bra helg det kommer inte jag ha :(... kommer typ VANTRIVAS!
rädda mig någon!!   (på en vit stor häst skulle uppskattas, skulle va mer hjältligt då liksom.)
snälla.

Hejdå nu då haha.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0