kill me softly

sitter i soffan fortfarande och bara slöar... Edvard vägrar prata med mig för han är sur på mig... ovanligt va?
Jag är verkligen trött på att bråka hela tiden med honom nu, jag orkar inte mer!

Var ute med lilla Flisan förut, haha det hände en lite kul grej.. såhär:
Det var två småpojkar som gick en bit framför mig, den ena kollade bak på mig heeela tiden med jämna mellanrum.
Sen gick de två pojkarna åt jag åt olika håll, skönt tänkte jag, för det kändes skumt när han kolllade på mig sådär.
Sen så hörde jag nån skrika: "hallåå, tjejen. hörru tjejen!!"
Haha, så jag vände mig om och det var såklart pojken som skrek, så stog jag frågande och kollade på honom då han skriker; "DU ÄR SÖÖÖÖÖT!"

Haha, ja och så skrek han några gånger tills han inte såg mig längre, blev på lite bra humör iaf haha.
Nu måste jag åka faktiskt, ska till syrran och äta falukorv med makaroner =)
Vi hörs väl senare, kommer nog inte åka nånstans. för känner jag edvard rätt så kommer han inte att ringa :(

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0