Grattis Zoltan 41 år! =D

Edvard sov hos mig inatt, vi kollade först på en film -Elektra-, sen bara gjorde vi ingenting på mitt rum, bara pratade och sånt.
Sen vid 2 så ville edvard kolla på en annan film, men ist va det Sanningens ögonblick på tv, så det kollade vi på.
Fan alltså, jag skulle aldrig vilja vara med i ett sånt program och aldrig låta edvard vara med där heller, aldrig i livet! haha.
Men så iaf somnade jag i soffan och edvard skulle väcka mig när han ville gå in och lägga sig och sova, men så vaknade jag till vid halv 6 och då låg edvard och snarkade haha, så jag fick väcka honom så gick vi in till mitt rum, och oj jag måste ha somnat på en gång! var så himla trött!
Vid halv 11 ringde zoltan, edvards pappa och sa att edvard måste hem för att fixa någons bil, och eftersom att edvard inte hade med sin moppe igår kväll så blev jag tvungen att gå upp och skjutsa hem honom.. Och nu kom jag precis därifrån, ska bara duscha och fräscha upp mig lite sen ska jag åka tillbaka =)

Idag är det också Zoltans födelsedag, hela 41 år fyller han!
Kom ihåg förra året när han fyllde 40, och hade 40 års fest, jäklar vad mycket folk det var, och alla var ungrare!
Inte visste jag att det fanns så många ungrare i kumla..
Men nu måste jag hoppa in i duschen och skynda mig tillbaka, ska köpa en liten present till Zolle också =)


Haha så där ser zoltan inte riktigt ut, men nästan ^^
neejdå jag skoja!!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0